Tiedote

Lipertek Oy:n yrityspalvelusetelillä mukaan Patteristo Expressiin

Heikki Koivurova

Patteristo Express on valittu yhdeksi palveluntuottajaksi Lipertek Oy:n yrityspalvelusetelille!
Yrityspalvelusetelillä tuetaan Liperin alueella päätoimipaikkaansa pitävien yritysten kehittymistä. Yrityspalveluseteliä voi hyödyntää esimerkiksi Patteristo Express -koulutusohjelmaan.

Mistä yrityspalvelusetelissä on kyse?
🔹 Lipertek Oy:n tarjoama yrityspalveluseteli tukee yrittäjyyttä ja kannustaa yrityksiä toiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen
🔹 Yrityspalvelusetelillä korvataan 50 % yrityksen asiantuntijalaskusta (enintään 2 päivää/yritys ja maksimissaan 500 € / päivä). Yritykselle voidaan myöntää yksi yrityspalveluseteli/kalenterivuosi.
🔹 Tuki on tarkoitettu Liperin kunnan aluetta päätoimipaikkanaan pitäville yrityksille, joilla on y-tunnus.
🔹 Tukea voi saada esimerkiksi tuote-, palvelu- ja tuotantoprosessien kehittämiseen. Tämä on Patteristo Expressin ydintoimintaa.

Tutustu yrityspalveluseteliin ja muihin palveluntarjoajiin osoitteessa https://www.lipertek.fi/yrityspalveluseteli .

Heikki Koivurova

Haluasitko jutella asiasta lisää, ota yhtettä!

040 067 4250 heikki@patteristo.fi
Tiedote
| Heikki Koivurova

Syyskuun teemana ansaintamallit

Jokainen Patteristo Expressin koulutusviikko käynnistyy asiantuntijaluennolla, jonka ympärille viikon toimenpiteet oman tuotteen kehityksessä voidaan rakentaa. Syyskuun teemana luennoilla ovat ansaintamallit. Luennoilla tuodaan euromääräistä konkretiaa uuden tuotteen ja yrityksen kehittämiseen. Syyskuun luentoaikataulu: 7.9. ”Ansaintamallit”: Avataan hieman erilaisia ansaintamalleja ja käsitteitä: Arvon luonti, B2B, B2C, Tuote/palvelumyynti, Transaktio-laskutus, Sponsoritoimintamalli, Mainosrahoitteinen malli jne. Eli…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Startup-yrityksen tuotekehitys: asiakas – ansainta- viestintä

Edellisessä blogitekstissämme tutustuimme tuotekehityksen vaiheisiin jo olemassa olevan yrityksen näkökulmasta. Uutta yritystä rakennettaessa ei kuitenkaan välttämättä ole tietoa markkinoista, valmiita verkostoja, kokemusta tuotekehityksestä ja osaamista viedä projektia eteenpäin. Joskus asiakkaatkin ovat hukassa. Uusi yritys ei pääsääntöisesti voi lastata mitään olemassa olevan tiedon ja kokemuksen päälle, vaan on lähdettävä rakentamaan…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Tuotekehityksen vaiheet

Inkrementaali, eli kerros kerrokselta olemassa olevan osaamisen päälle rakennettu tuotekehitysmalli on tyypillinen ja yleensä hyvin toimiva toimintatapa olemassaolonsa vakiinnuttaneille yrityksille. Kokemus tuo näkemystä ja yleensä tiedetään mitä ollaan tekemässä, kenelle ja miksi.  Menetelmä toimii, kun koko yrityksen osaaminen (tekninen, kaupallinen, taloudellinen) on koko projektin ajan tuotekehityksen käytettävissä. Yleensä menetelmä tuo…

Lue lisää