Tiedote

Toimitilaa Ylämyllyllä

Heikki Koivurova

Patteristo Oy tarjoaa mahdollisuuden työpisteen vuokraamiselle Ylämyllyltä joko pidemmäksi aikaa tai päiviksi kerrallaan. Modernit työpisteemme sijaitsevat avokonttorissa kauniin Leinosen lammen rannalla hyvien kulkuyhteyksien äärellä. Tiedustele mahdollisuutta työtilan vuokraamiseen sähköpostitse, olit sitten kiinnostunut ikiomasta pöytäpaikasta tai mahdollisuudesta työskennellä hetken aikaa toimistomaisissa olosuhteissa kesken loma- tai työmatkan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: info@patteristo.fi

Tilavuokrat

  • Pelkkä työpiste 180 €/hlö/kk + alv
  • Päiväpaikka (etätyöläisille) 18 €/hlö/päivä + alv
    Sisältää sillä hetkellä vapaana olevan ergonomisen työpisteen ja yhteisötiloojen vapaan käytön.

Toimistotilat

  • Esiintymis- ja koulutustila/pienauditoria noin 20 m², 
15 istumapaikkaa
  • Teams eriöt/puhelinkopit
  • Työtilat varustettu sähköpöydillä, työtuolilla sekä seisomatyötä helpottavalla Gymba-laudalla
  • Säilytystilaa n.6 hyllymetriä / työpiste
  • Ääntä vaimentava ideointi/muistitaulu

Yhteisötilat

  • Kahvio, n 45 m², joka tarjoaa päivä-etä-työtilaa 6–8 hengelle
  • Taukotilassa joensuulaisen Unison Coffeen pavuista jauhava kahviautomaatti, jääkaapit, mikroaaltouunit, astianpesukone
  • Rento lepo/ideointitila noin 10 m², 3–5 hengelle
  • Askartelu/hahmomallitila, jossa käsityövälineet, n 20 m²
  • 2 wc-tilaa, erillinen suihku (esim. polkupyöräileville työmatkalaisille)

 

LISÄTIETOJA TILOISTAMME

Heikki Koivurova

Haluasitko jutella asiasta lisää, ota yhtettä!

040 067 4250 heikki@patteristo.fi
Tiedote
| Heikki Koivurova

Syyskuun teemana ansaintamallit

Jokainen Patteristo Expressin koulutusviikko käynnistyy asiantuntijaluennolla, jonka ympärille viikon toimenpiteet oman tuotteen kehityksessä voidaan rakentaa. Syyskuun teemana luennoilla ovat ansaintamallit. Luennoilla tuodaan euromääräistä konkretiaa uuden tuotteen ja yrityksen kehittämiseen. Syyskuun luentoaikataulu: 7.9. ”Ansaintamallit”: Avataan hieman erilaisia ansaintamalleja ja käsitteitä: Arvon luonti, B2B, B2C, Tuote/palvelumyynti, Transaktio-laskutus, Sponsoritoimintamalli, Mainosrahoitteinen malli jne. Eli…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Startup-yrityksen tuotekehitys: asiakas – ansainta- viestintä

Edellisessä blogitekstissämme tutustuimme tuotekehityksen vaiheisiin jo olemassa olevan yrityksen näkökulmasta. Uutta yritystä rakennettaessa ei kuitenkaan välttämättä ole tietoa markkinoista, valmiita verkostoja, kokemusta tuotekehityksestä ja osaamista viedä projektia eteenpäin. Joskus asiakkaatkin ovat hukassa. Uusi yritys ei pääsääntöisesti voi lastata mitään olemassa olevan tiedon ja kokemuksen päälle, vaan on lähdettävä rakentamaan…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Tuotekehityksen vaiheet

Inkrementaali, eli kerros kerrokselta olemassa olevan osaamisen päälle rakennettu tuotekehitysmalli on tyypillinen ja yleensä hyvin toimiva toimintatapa olemassaolonsa vakiinnuttaneille yrityksille. Kokemus tuo näkemystä ja yleensä tiedetään mitä ollaan tekemässä, kenelle ja miksi.  Menetelmä toimii, kun koko yrityksen osaaminen (tekninen, kaupallinen, taloudellinen) on koko projektin ajan tuotekehityksen käytettävissä. Yleensä menetelmä tuo…

Lue lisää