Tiedote

Tuotekehitys ja brändinrakennus -webinaari 8.4.

Heikki Koivurova

TUOTEKEHITYS JA BRÄNDINRAKENNUS -webinaari
Torstaina 8.4. klo 14.00 – 15.30

Käytännönläheinen johdatus tuotteiden ja uskottavan brändin rakentamisen maailmaan. Luento sopii niin omaa yritystoimintaansa aloitteleville kuin jo pitkään alalla viihtyneille.

Luennolla tuotemuotoilun sekä brändinrakennuksen asiantuntija Heikki Koivurova kertoo, kuinka ideoista tehdään tuotteita ja rakennetaan samalla myös yrityksen brändiä.

Koivurova on maanläheinen muotoilun ammattilainen, jolla on yli 30 vuoden kokemus muotoilun, tuotesuunnittelun, tuotteistamisen sekä konseptoinnin parissa.
Parhaillaan hän kouluttaa uusia tuotteitaan kehittäviä yrittäjiä Patteristo Expressin yhteisöllisessä yritysympäristössä Ylämyllyllä.

Webinaari järjestetään hybridimuotoisena Teamsin välityksellä.
Luennolle mukaan mahtuu 50 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Myös paikan päälle Patteristo Expressin tiloihin on mahdollista tulla kuuntelemaan luentoa ja tutustumaan paikkoihin. Paikan päälle mahtuu kuusi ensimmäiseksi ilmoittautunutta henkilöä.

Luento on maksuton.

ILMOITTAUDU MUKAAN MA 5.4. MENNESSÄ TÄLLÄ LOMAKKEELLA

Lisätietoja:
Heikki Koivurova
Patteristo Oy
info@patteristo.fi
040 067 4250

Heikki Koivurova

Haluasitko jutella asiasta lisää, ota yhtettä!

040 067 4250 heikki@patteristo.fi
Blogi
| Heikki Koivurova

Hyvä tuote ei synny yksin puurtamalla

Tuotekehitys on prosessi, joka käydään harvoin läpi yksin. Mukaan tarvitaan erilaisia asiantuntijoita, jotka tuovat oman osaamisensa mukaan projektiin. Monipuolisuus ja erilaiset näkökulmat tuotetta kehiteltäessä ovat rikkaus. Tuotekehitys on aina kallista. On hyvä huomioida, että tuotteen elinkaaren aikana rahan täytyy tulla takaisin, jotta tuotteen kehitys on ollut kannattavaa. Vaikeinta tuotteen kehittämisessä…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Teollisen muotoilijan neljä E-kirjainta

Teollisen muotoilijan neljä E-kirjainta muodostavat joukon tavoitteita, joita kohti yrityksen ja tuotteen kanssa kulkea. Neljä E:tä muodostuvat sanoista ekonomia, ekologia, eettisyys ja esteettisyys. Kaikki nämä ovat ajattomia teemoja, joita jokaisen yrittäjän on hyvä pohtia. Ekonomia on termi taloustieteelle ja taloudenhoidolle. Pääperiaate on, että uuden tuotteen tulee olla parempi kuin jo…

Lue lisää
Blogi
| Heikki Koivurova

Tuotekehitys ja brändinrakennus – saman kolikon kaksi puolta

Tuote, halusi yrittäjä sitä tai ei, viestii kuluttajalle aina jotakin. Tuotteen luoma viesti puolestaan rakentaa omalta osaltaan yrityksen brändiä. Voidaankin sanoa, että tuotekehitys ja brändin rakennus ovat saman kolikon kaksi puolta. Riittävä laatu on kaiken tekemisen ydin. Riittävän laadun löytäminen ja ymmärtäminen on asia, joka vaikuttaa suoraan myös tuotteen…

Lue lisää